Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 18:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.

Op deze pagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Bezorgdagen

Op werkdagen besteld voor 18.00 uur, dezelfde dag nog verstuurd, direct uit eigen voorraad.
Hieronder ziet u de bezorgdagen van uw bestelling:

Bestelling geplaatst voor 18:00 op: De bezorg datum voor gratis verzendingen De bezorg datum voor snelle verzendingen
Maandag Woensdag Dinsdag
Dinsdag Donderdag woensdag
Woensdag Vrijdag donderdag
Donderdag Zaterdag vrijdag
Vrijdag Maandag Zaterdag
Zaterdag Woensdag Dinsdag
Zondag Woensdag Dinsdag
*) Let op, deze bezorgdagen zijn indicatief,vooral voor gratis verzendingen kunnen wij niks garanderen.


Niets ontvangen?

Controlleer voordat u contact met ons opneemt alstublieft eerst of u een verzendbevestiging van ons binnen heeft en controlleer dan of uw adress correct staat. Is deze data allebij correct en is uw pakket later dan 2 dagen na de verwachte leverdatum? dan kunt u contact opnemen via het volgende formulier:

Contact formulier

*)Uiteraard zullen wij ons best doen om zo spoedig mogelijk te reageren,maximaal binnen 1 werkdag.

Bestellingen die door de brievenbus passen (tot 4 manchetknopen) worden met PostNL verstuurd. Je hoeft in dit geval dus niet thuis te blijven om je bestelling in ontvangst te nemen. Bestellingen die groter zijn dan dat worden als pakketpost aangemeld zodat u weet wanneer uw pakket geleverd wordt echter passen deze niet door de brievenbus dus deze moeten in ontvangst worden genomen.

Zodra u de bestelling plaats sturen wij u een mail met een bevestiging van uw bestelling,mocht u deze niet binnen een uur binnen hebben gekregen dan is het verstandig om uw spam folder van uw mail te checken en vervolgens contact op te nemen via:

Contact formulier


Ruilen of retourneren van uw aankoop

Ruilen of retourneren van uw aankoop? Wij doen niet moeilijk, zolang u zich aan de spelregels houdt bieden wij ook na uw aankoop een uitstekende service. Wij zijn lid van de Nederlandse Thuiswinkelorganisatie en conformeren ons aan de Algemene Voorwaarden. Zo hebt u bij ons een bedenktijdtermijn van 14 dagen. U kunt binnen deze 14 dagen aangeven een artikel te willen retourneren. U kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hiertoe niet verplicht. Vanaf dat moment heeft u 14 dagen om het artikel terug te sturen. Zo spoedig mogelijk en uiterlijk 14 dagen na ontbinding betalen wij uw volledige aankoopbedrag terug, inclusief de betaalde bezorgkosten. De kosten voor de retourzending zijn voor uw rekening. Wij kunnen wachten met terugbetaling todat wij de retourzending hebben ontvangen, of u kunt aantonen dat u het product/de producten heeft geretourneerd.

Indien u een artikel wenst te ruilen voor een ander artikel of wilt retourneren volgt u dan de stappen zoals hieronder zijn weergegeven:

Let op: wij rekenen geen verzendkosten voor verzending van het nieuwe artikel naar uw adres!

Procedure voor ruilen & retourneren conform algemene voorwaarden Thuiswinkel:

  1. Download hier uw modelformulier voor herroeping (Download)
  2. Vul het formulier in en stuur deze tezamen met uw artikelen terug naar het adres zoals vermeld op het formulier
  3. Een vervangend artikel zal, mits voorradig, binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw retourzending worden toegestuurd.

Uitzonderingen

Niet alle artikelen komen in aanmerking voor retourneren. Indien u meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan (om te kijken of u het artikel wil houden) en dat daardoor schade aan het product ontstaat, bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk. U mag de producten uiteraard wel beoordelen/gebruiken zoals in een winkel ook mogelijk is. Artikelen waarvoor de waardevermindering in rekening wordt gebracht zijn artikelen die:
  • Gedragen zijn (passen wel toegestaan).
  • Beschadigd zijn na het openen van de verpakking.
  • Vlekken hebben.
  • Naar ons worden verstuurd met "RETOUR AFZENDER".
  • Slag- of stootschade hebben ondervonden.
  • Zakelijke bestellingen en custom-made artikelen kunnen niet worden geretourneerd
Voor zakelijke bestellingen kunnen, indien niet custom-made, de artikelen wel worden geruild voor een andere kleur/design.
Lees voor meer informatie ook onze Algemene Voorwaarden.